Digital Servicebook

Vi vil øge transparensen i branchen og sikre, at relevante bildata og servicehistorik er tilgængelig for både værksteder og bilejere i vores digitale servicebog, som kan anvendes til alle bilmærker.

Autobranchen er i fuld gang med at blive digitaliseret. Computere, tablets og telefoner er en integreret del af hverdagen på værkstedet, og alle nyere biler indeholder massevis af software og sensorer. Til trods for det, så holder mange i branchen fast i processer, hvor f.eks. datadeling med bilejeren ikke er en selvfølge. Registrer servicedata ét sted og behold dine kunder Med Digital Servicebook er der ikke længere behov for at registrere service i papirservicebøger eller forskellige OE-portaler. Vi samler alle oplysninger og dokumenterer bilens historie for fremtiden i vores digitale servicebog og sikrer værksteder kun registrere service og reparation ét sted for alle bilmærker. Tillid og kunderelationer er afgørende for, at kunderne vender retur til det lokale værksted, men jo mere digitaliseret bilerne og branchen bliver, des sværere bliver det at opretholde relationen. Bilproducenterne kommunikerer nemlig direkte til bilejerne gennem bilerne, og værkstederne vil derfor få sværere ved at bevare kunderelationen og fastholde deres forretning. Vi gør det muligt at få bildata og historik på service udført hos mærkeværkstederne ind i den digitale servicebog. Denne transparens gavner bilproducenterne, de frie værksteder, OE-husene og bilejeren ved, at alle parter har adgang til hele bilens historik. Værkstederne har derudover mulighed for at sende en SMS-påmindelse til bilejerne, når det er tid til næste service, hvilket er med til at fastholde dem som kunder. Overblik og fabriksgaranti En af de største udfordringer i branchen er opretholde fabriksgarantien. Med vores platform er der fuld indsigt i service- og reparationshistorikken uanset, hvor det er foretaget, og vi sikrer dermed, at ethvert udført arbejde dokumenteres korrekt. Det giver kunderne færrest mulige problemer og utidige nedbrud og medvirker samtidig til at sikre længst mulig levetid på bilen. Værksteder der anvender Digital Servicebook har adgang til registreringsdatabaser, synshistorik samt søgning efter fabriksindkaldelser fra alle bilmærker i én og samme brugerflade. Sparer tid Hvert minut tæller for værksteder, og behovet for dagligt at være så effektiv som muligt har aldrig været vigtigere. Med Digital Servicebook skal man ikke bruge unødig tid på at lede efter papirservicebogen eller registrere service i OE-portalerne. Hos os er det samme proces uanset bilmærke. Med platformen kan man nemt sikre kunder optimal tryghed og samtidig spare tid. Værn mod svindel Med registrering af service- og reparationshistorik i Digital Servicebook kan værkstederne sikre sig mod kilometersnyd, kloning etc., da det kun er muligt at ændre på fejltastning af data ved at kontakte vores support og fremvise gyldig dokumentation/faktura. Med korrekt service og dokumentation ved handel med biler sikrer man sig selv og ens kunder højere gensalgsværdi og ofte hurtigere salg, da vores digitale servicebog skaber tryghed og transparens for alle. Servicebogen er noget af det sidste i autobranchen, som mangler opdatering, fornyelse og digitalisering. Vi går forrest for at skabe transparens og øge sikkerheden på tværs af autobranchen, både for den private forbruger og værkstederne. Dette sker i samarbejde med nogle af de største aktører i branchen – deriblandt HELIOS, FTZ, Din Bilpartner, Automester, Elektro Partner, e-Boks, Dansk Bilbrancheråd, AutoPartner, MECA, Quickpoint, au2parts, Autoplus, Mekonomen, Mekopartner, Speedy, Ad Danmark, Norbits, Promeister, SFVF, Atoy, Vianor, CarPeople og Hella. Digital Servicebook har base i Næstved. Derfra har vi vokset os store på tværs af Norden, og vores platform anvendes i dag af mere end 2.300 værksteder i Danmark, Norge og Sverige. Desuden har vi i flere år haft aktiviteter i England og kigger nu ligeledes mod det store tyske marked. Udlandet viser stor interesse for vores platform, og hele Europa (og resten af Verden) ligger således for vores fødder, da vi allerede i dag har adgang til datasæt på alle biler i Europa og mange andre markeder der.

Følgende er vedlagt indstillingen:

https://goodiepackcom.s3.amazonaws.com/answers/files/91c/a61/d1-/original/dk-2.pdf?1694158467

https://goodiepackcom.s3.amazonaws.com/answers/files/3ea/4fc/ec-/original/Autoplus_halv_side_messeavis_2023_lift.jpg?1694158468

https://goodiepackcom.s3.amazonaws.com/answers/files/105/a7f/24-/original/New_app_-_August_2023.png?1694158468

På nedenstående link kan du se mere:
https://www.digital-servicebook.com/