Bosch Car Service
Der skal tænkes nyt, hvis man vil være markedets bedste. Bosch Car Service går forrest. Bosch Car Service har 101 års erfaring som den mest troværdige og teknisk dygtige værkstedskæde. Det handler om at udvikle state-of-the-art løsninger og nye generationer af dygtige medarbejdere.
Moderne værksteder står overfor store udfordringer, som kan forvandles til enestående nye muligheder. Hurtig vækst inden for digitalisering. Ny elektronik. Nye typer el- og hybridbiler og ny teknologi. Nye forretningsmodeller som fleet management og online forretning. Værksteder kan drage fordel af alle disse muligheder, så længe de har adgang til Bosch Car Services support. Bosch Car Service værkstederne tilbyder komplet service og reparation af alle bilmærker, med fremragende serviceydelse af høj kvalitet og personligt præg. Og har man serviceniveauet og ekspertisen, så følger fortjenesten med.
Men autobranchen er i konstant udvikling og kunderne ændrer adfærd. Som én af verdens største værkstedskæder kræver det, at Bosch Car Service konstant er på tæerne for at kunne tilbyde serviceeftersyn, vedligeholdelse, reparationer samt kundeservice “second to none”. Det forventes og det sørger vi for, at vi lever op til. Bosch Car Service investerer derfor i, at alle medarbejdere er helt opdaterede på den nyeste viden i alle forretningsområder. Det konstante fokus på kvalitet og teknik har ført tiltag med sig hos Bosch Car Service. Mange af dem er tiltag markedet ikke har set før:
• Bosch leverer kvalitetsreservedele og service af højeste kvalitet – det har vi bevist gennem mere end hundrede år.
• Teknisk hotline giver værkstedet adgang til en bred vifte af teknisk ekspertise som fortolkning af diagnostisk information, anbefalinger til fejlfinding og løsninger og anvendelse og udvidet brug af Boschs diagnoseudstyr.
• Boschs omfattende kvalitetsprogram er et vigtigt redskab for at skabe langsigtet forretningssucces. Programmet indeholder højkvalitetsprocesser på både værksteds- og ledelsesniveau så kundeforhold og image forbedres. F.eks. en test, der sikrer at værkstedet er en god ambassadør for kæden i form af branding og kundeområder osv. og en “Mystery shopper”-test hvor der placeres 5 fejl på en bil som skal findes, hvis servicen udføres korrekt.
• Bosch Service Excellence uddannelsen er en omfattende guide til hvordan du kan styre virksomheden ud fra et teknisk, organisatorisk og kommercielt synspunkt.
• Bosch Car Service Lærlingeuddannelse er den første af sin slags i Danmark. Den studerende kan tage sin uddannelse som personvognsmekaniker og samtidig påbegynde en uddannelse som Bosch systemtekniker. Den studerende står meget stærkere som færdiguddannet og det hæver det faglige niveau for de nye generationer af mekanikere og systemteknikere i landet.
• Bosch Online Booking – med denne revolutionerende digitale service får kunden den faktiske pris når der skal bookes tid. Det betyder ingen “overraskelser” når bilen skal hentes igen.
• Bosch Remote Diagnostics gør, at det frie værksted kan servicere kunderne i stedet for at sende dem videre til mærkeværkstederne. For bilejerne betyder det, at de kan bruge deres foretrukne værksted når bilens systemer skal opdateres eller når der skal laves en ny nøgle.
• Bosch skræddersyet El- og hybrid koncept med uddannelse i ny drivlinjeteknologi, hybridbiler, sikkerhed i håndtering af elbiler og brug af avanceret diagnose udstyr, som er nogle af de problemer dagens teknikere møder hver dag.
• Markedsføringssupport søger for at Bosch Car Services internationale omdømme opleves på og omkring det lokale værksted. Fra visitkort til digitale kampagner omhandlende kvaliteten på værkstedet, landsdækkende A/C kampagner, animationsfilm til branding lokalt og brug af originale kvalitetsreservedele fra Bosch. Alt dette så de lokale kunder ved, hvor de trygt kan få serviceret deres bil af højt kvalificeret fagfolk.
• Digital udvikling af de tekniske løsninger til værkstederne og online kommunikation med kunderne
Bosch Car Service klæder værkstederne på alle 360°. Men vi kan altid gøre det bedre! I forhold til os selv og vores historie og naturligvis i forhold til autobranchen. Det er det mindset, der driver forretningen. Derfor mener vi at Bosch Car Service er Årets Værkstedskæde.
Følgende er blevet vedlagt indstillingen:
https://goodiepackcom.s3.amazonaws.com/answers/files/830/041/ca-/original/BoschCarService_AutoAwards_A%CC%8Aretsv%C3%A6rkstedsk%C3%A6de.jpg?1662728919
På nedenstående link kan du se mere:
https://www.boschcarservice.com/dk/da/
Se video: