Skorstensgaard

Hos Skorstensgaard går vi meget op i at kunne tilbyde vores kunder supergode priser og en høj kvalitet på service og reparationer.

Hos Skorstensgaard går vi meget op i at kunne tilbyde vores kunder supergode priser og en høj kvalitet på service og reparationer. Og det er noget, som vi er rigtig gode til på tværs af vores værksteder. Dette er netop kernen i vores koncept. Konceptet er blevet afprøvet i Landsretten, da vi vandt over De Danske Bilimportører. Som den eneste, frie værkstedskæde i Danmark er vores kvalitet lige så god som på mærkeværkstederne, og det er afgjort af Landsretten. Vi er derfor utrolig stolte af at være en unik værkstedskæde, der kan tilbyde bilejerne unikke prisbudskaber. Hos Skorstensgaard kan bilejerne komme med et udspecificeret, skriftligt overslag fra tyske værksteder, hvor vi går ind og prismatcher overslaget. På den måde behøver kunderne ikke at køre helt til Tyskland, men kan benytte et af vores 24 værksteder rundt omkring i Danmark. Men det er ikke det eneste prisbudskab, vi har. Vi tilbyder både 20 % PrisPres og 40 % PrisPres. Med 20 % PrisPres trækker vi 20 % fra det tilbud, som bilejerne har fået fra et mærkeværksted, og det gælder stort set alle typer bilreparationer. Med 40 % PrisPres laver vi et nedslag på 40 % af servicetilbuddet, som kunden fik fra et mærkeværksted, såfremt bilen er under 2 år gammel.
Derudover går vi hos Skorstensgaard meget op i at sikre vores kunder høj kvalitet, og derfor gør vi meget ud af, at vores mekanikere rådgiver vores kunder så godt som muligt. Det er netop derfor, vi har udviklet et koncept, som vi kalder ”Syn For sagen”. Kort sagt er Syn for sagen fotodokumentation, og det går ud på, at vores mekanikere tager billeder og videoer af alle de fejl og mangler, som de finder under et serviceeftersyn. På billederne kan man tydeligt se, hvori fejlen består. Billederne gennemgås med kunden, og det er kunden, der selv beslutter, om reparationen skal udføres – vi går aldrig i gang med en reparation, førend kunden har set og godkendt et prisoverslag. Som udgangspunkt laver vi en vurdering af, at man skal kunne køre til næste service, således kunden undgår for mange ture til og fra værkstedet. Den interne værkstedsapp, som vores mekanikere bruger i forbindelse med dette koncept, er udviklet af os selv, da vi også er innovative i den måde, vi kan sikre kunden den bedste service og kvalitet på. Vi går også gerne skridtet videre for at sikre kunden den bedste service og kvalitet. Derfor har vi udviklet et komplet e-learningssystem med over 30 træningsvideoer og et onboarding-system, som den eneste, frie værkstedskæde i Danmark. På denne måde kan vi systematisere kundeoplevelsen og sikre en ensartet og høj standart på tværs af hele værkstedskæden.

Kunden er altid i centrum hos os, og derfor ønsker vi, at de ikke kun har en god oplevelse med service og reparation af deres bil, men også at de føler sig imødekommet og velkomne på vores værksteder. I vores indskrivningsskranke gør afdelingslederen og værkføreren meget ud af, at kunderne altid mødes med et smil og en forståelse for deres situation. Mens kunderne venter på deres bil, har vi gode venterum med WiFi, hvor kunden blandt andet kan sidde og arbejde. De kan også behage sig i en god sofa med en kop kaffe, vand eller te, mens de ser TV. Skal bilen være hos os i længere tid, tilbyder vi dem gerne en lånebil med fri kilometer. Ud fra de kundetilfredshedsundersøgelser vi laver, kan vi kan se, at vores kunder er yderst tilfredse og glade for at komme hos os. Kundetilfredsheden er meget høj, da 8 ud af 10 kunder anbefaler Skorstensgaard, og 9 ud af 10 kunder er tilfredse med deres seneste besøg hos os. Hos Skorstensgaard er kunden i centrum, og vi går gerne de ekstra skridt for at sikre dem den bedste service, kvalitet og oplevelse ved at komme på vores værksteder.

På nedenstående link kan du se mere:
https://skorstensgaard.dk/