au2office app fra au2parts
Nye funktioner i au2office mobil-app – et mobilt kundestyringssystem udviklet af au2parts i tæt samarbejde med kunderne for at opnå den bedste løsning til at lette hverdagen på værkstedet.
På værkstederne har man ofte travlt med mange forskellige opgaver, og det kan til tider være svært at forlade værkstedet i åbningstiden. au2parts har derfor udviklet en mobil-app til au2office kundestyringssystemet for at give værkstederne mere fleksibilitet og optimere produktiviteten. Med denne app får værkstedets medarbejdere mulighed for at tilgå au2office fra deres mobil, selv når de er væk fra værkstedet og computeren. Med au2ofiice-appen håndteres nemt tidsregistrering, scanning af forbrugsvarer, ligesom der er hurtig og nem adgang til planlægningskalenderen, oprettelse af kunder og arbejdskort. Tilføjelse af dokumentation til arbejdskort, bogføring og afsendelse af fakturaen til kunden er bare nogle af de funktioner man får med au2office mobil-app. Nyhed! Nye funktioner i au2office-appen Som noget helt nyt har vi i 2023 tilføjet flere funktioner til vores mobil-app. Bl.a.: • Integration til au2web: Tryk på kurven øverst i arbejdskortet – og kom direkte ind i au2web. • Forsi: Hent taksator-rapporten ned på arbejdskortet (Kræver Forsi-integration). • Nummerplade-scanner: Opret arbejdskort eller biler ved at scanne nummerpladen med kameraet. • Videodokumentation: Del videoer via link i kundeportalen, så kunden altid kan få adgang til videoerne (Kræver dokumentdeling-modulet). Har man tidsregistrering aktiveret i au2office, så kan værkstedet hurtigt og enkelt starte/skifte opgaver i appen. Funktioner: • Dashboard • Kundekartotek • Bilkartotek • Arbejdskort, tilbud, fakturahistorik • Kalender • Varekartotek • Scanning reg. numre og varer • Tidsregistrering • Foto- og video dokumentation • Integration til au2web • Forsi • Nummerplade-scanner
På nedenstående links og video kan du se mere: