ÅRETS VÆRKSTEDSKÆDE

Vinderen i kategorien “Årets Værkstedskæde” er succesfuld og driftig, har et godt forretningskoncept, højt serviceniveau og et professionelt universalt look overfor omverdenen. Hvordan differentierer kæden sig? Er der for eksempel fokus på det samlede syn på værkstedskæden som helhed, en genkendelseseffekt i den pågældende above-the-line og/eller below-the-line markedsføring på lokalt eller nationalt plan, digitalisering generelt såsom online booking, webshop, telematik-løsninger etc. God tilstedeværelse på de sociale medier, PR, image, kundetilfredshed, kendskabsgrad, loyalitetsprodukter, gode priser, aktive kunder i kartoteket, omsætning, investeringer i ventelounge, aftenåbent, reservetilbehørsafdeling, workshops for medarbejdere, vækst, fleet-setup / erhverv etc. med andre ord er der fokus på værkstedskædens bæredygtighed for nutiden, såvel som fremtiden.