Tjekvik – Ny softwarefunktion

Ny software personaliserer tilbud til værkstedskunder kunder check-in

Tjekvik Smart Rules-funktionen promoverer automatisk specifikke produkter og tjenester, der er relevante for kundens bilmærke og model • Ny funktion skabt for at øge eftermarkedets rentabilitet og sikre øget kundetilfredshed • Impulskøb, sæsonspecifikke tilbud og serviceplaner kan vises under digital check-in og check-out • Forhandlergrupper kan oprette tilbud for alle lokationer i en enkelt proces, eller vælge udvalgte lokationer til specifikke tilbud eller pilotkampagner • Tjekviks værktøjer fik 246.000 kunder til at købe ekstra produkter i 2023. Tjekvik har lanceret en ny funktion, der gør det muligt for eftermarkedsafdelinger automatisk at promovere de mest relevante produkter eller tjenester for hver kunde, når de checker deres biler ind til service, reparation eller syn. Smart Rules promoverer varer baseret på kundetype (detail, flåde eller ventende), bilmærke og model samt forhandlerens arbejdsordrer. Designet til at hjælpe forhandlere med at maksimere salget på eftermarkedet, vil Smart Rules også øge positiv kundefeedback gennem mere personaliserede forløb. Smart Rules er en forbedring af Tjekviks eksisterende digitale selvbetjeningsløsninger, som gør det muligt for forhandlere at promovere og sælge varer og services som sæsonspecifikke tilbud, aircondition-checks og serviceplaner. I 2023 fik Tjekviks værktøjer over 246.000 globale kunder til at købe ekstra varer og serviceydelser.

På nedenstående links kan du se mere:

https://goodiepackcom.s3.amazonaws.com/answers/files/afa/f48/4c-/original/Tjekvik.jpg?1728059343